V košíku máte zboží za: 0,-
Štíty Monet OK/90 F4 bronz (doprodej sklad 11ks)
Přístupový terminál antivandal s kód klávesnice +čtečka Mifare čipů a katet 914750
B-OBD KD ENTRY dálkové ovládání vozidla pomocí telefonu
Zámek CES Vario FLEX krabice (stavebnice lze sestavit různé zámky) Výprodej 1ks
Klávesnice YALE Keypad Linus
Bezpečnostní cylindrická vložka Multlock Inegrátor 3.BT 5.klíčů (Výprodej skladu)
Produky dle výrobce

UPOZORNÉÍ! S ohledem na aktuální situaci, kdy všichni dodavatelé a výrobci průběžně zdražují námi nakupované zboží, tak u položek, které nejsou momentálně skladem, nemůžeme garantovat cenu, která se aktuálně zobrazuje v e-shopu !

* Stále probíhají velké výprodeje skladových zásob - záložka VÝPRODEJ ! *

Dodací podmínky

 

Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) prostřednictvím e-shopu ,,komplexni-zabezpeceni.cz,, budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším možném termínu, obvykle do 1-7 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky, ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší, po domluvě s kupujícím.
Místo odběru je stanoveno v objednávce kupujícím. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající, pokud není stanoveno jinak. Zásilka se zbožím, vždy obsahuje daňový doklad, návod na používání výrobku.
Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice. Náklady na dopravu zboží rozlišujeme podle zvoleného způsobu, množství objednaného zboží, nebo hmotnosti.
Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník, aktuální ceník je uveden viz.níže dle zvoleného přepravce.

Převzetí zboží:
Existuje několik možností jak po nákupu převzít své zboží. Vyberte si tu, která Vám nejvíce vyhovuje.

- Osobně
Vyzvednutí zboží na provozovně prodejce – Gasta&Čoupek s.r.o., Pavelčákova 443/18, Olomouc 779 00. U osobního odběru se neúčtuje žádný poplatek.

- Prostřednictvím přepravce
Česká pošta a.s. - (od 0-30kg, domácnosti a menší firmy – obchodní balík) při nezastižení adresáta je zásilka uložena na poště v místě adresáta. Maximální doba uložení je 7 dnů!

PPL- (od 0-50kg, firmy a větší zásilky) Je možná telefonní arizace před dodáním i na mobilní telefon.

TopTrans – (pokud je zásilka objemnější, nebo nad 50Kg) Jako jsou trezory, poštovní schránky…atd. Je možná telefonní a sms avizace před dodáním.
Příplatkové služby:
Top Time -
(garance doručení do 12.00 hod. - “dopoledne”) – příplatek ve výši 25% z tarifu
Top Privat - (večerní doručení od 16 do 20 hod.) – bez příplatku, pokud je místo vykládky v městě sídla depa TOPTRANSU, v ostatních případech příplatek 300,- Kč
Top Weekend - (sobotní doručení do 13 hod.) – příplatek ve výši 50% z tarifu + 500,- Kč paušál

Top Comfort - (výnos zásilky do patra za asistence příjemce) – příplatek 300,- Kč (maximální váha do 80 kg)
Top Comfort plus - (výnos zásilky do patra bez asistence příjemce, úklid obalu) – příplatek 600,- Kč (maximálně 3ks do 80 kg)


Doprava - ceník dopravy

Aktuální ceny dopravy je závislá na hodnotě objednávky. Přesnou cenu najdete v sekci košík, popřípadě v našich odkazech na dané ceníky. U cenových kalkulací počítáme přepravu individuálně.

 


Způsob platby:
Existuje mnoho variant jak uhradit vybrané, nebo objednané zboží. Vyberte si tu, která Vám nejvíce vyhovuje.

- Platba v hotovosti
Na místě při převzetí zboží: nejběžnější způsob platby za zboží.

- Platba dobírkou
Pošleme Vám zboží vybraným dopravcem na dobírku. Platíte při převzetí zboží. Doklad o zaplacení v hotovosti vystaví přepravce.

- Proforma faktura (platba převodem předem)
Zvolíte-li tuto možnost, obdržíte po potvrzení nákupního košíku na svůj e-mail objednávku s variabilním číslem, nebo fakturu s veškerými potřebnými údaji tak, abyste mohli pohodlně provést platbu. U speciálních zakázek, nebo zboží, které není standardní a je na objednávku je platba předem podmínkou. Zboží se začíná objednávat v okamžiku připsání částky na náš účet.

- Převodem na fakturu
a) Podnikatel
Nakupovat na fakturu se splatností 14 dní může pouze podnikatel s obchodní historií u naší firmy, dobrou platební kázní, nebo má uzavřenou roční odběratelskou smlouvu.

b) Státní instituce, SBD, SVJ.
Odběr na fakturu je možný pro státní instituce na základě předložení závazné objednávky, která má tyto náležitosti:
- kompletní fakturační údaje odběratele a dodavatele
- adresa dodaní a konečný příjemce
- způsob převzetí / dopravy
- bankovní spojení a návrh platebních podmínek
- výčet objednávaného zboží a jeho přibližná cena
- kontaktní osoba, telefon (fax, email)
- razítko a podpis odpovědné osoby

Originál závazné objednávky je nutné doručit osobně/poštou, případně její kopii poslat naskenovanou jako přílohu mailu nebo faxem (preferováno k urychlení vyřízení objednávky).

 

webdesign Studio R3D